.

.

با سلام خدمت همه ی خوانندگان عزیز من سبا هستم و وبلاگ طنین وبلاگ اختصاصی من هست . سعی می کنم تنوع مطالب در اینجا زیاد باشد.اینجا طنین است "طنینی که ندای قلبتان را در گوش عالم نجوا می کند" به محل گفت وگو ی دل ها خوش امدید .لطفا در قسمت نظرات به من بگید که دوست دارید بیشتر در مورد چه مطلبی بنویسم .با تشکر مدیریت وبلاگ...
ایمیل مدیر : staninandaz@gmail.com

» دی 1397
» اسفند 1392
» آبان 1392
» فروردين 1392
» بهمن 1391
» دی 1391
» مرداد 1391
» خرداد 1391
» اسفند 1390
» بهمن 1390
» دی 1390
» آذر 1390
» آبان 1390
» مهر 1390
» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» بهمن 1389


» شعر عاشقانه
» اس ام اس
» دقت کردین
» اس ام اس به سلامتی
» باران عشق
» ناب ترین ها وبهترین ها
» بوسـه
» نسل سوخته
» نرم افزار های توپ اندروید
» زلزله
» دانلود عکس -فیلم و...
» شب مهتابی
» مقالات تعلیم وتربیت کودکان
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طنین و آدرس saba12.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 16368
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1





RSS
وصیت نامه آلبرت انیشتین
نویسنده سبا تاریخ ارسال چهار شنبه 5 دی 1397 در ساعت 20:34

سلام دوستان توجه تون رابه این مطلب خواندنی جلب میکنم:بی تقصیر

آن لحظه فرا خواهد رسید که دکتر بگوید مغز من از کار افتاده است و به هزار علت دانسته و ندانسته زندگیم به پایان رسیده است

در چنین روزی، تلاش نکنید به شکل مصنوعی و با استفاده از دستگاه، زندگیم را به من برگردانید و این را بستر مرگ من ندانید. بگذارید آن را بستر زندگی بنامم. بگذارید جسمم به دیگران کمک کند که به حیات خود ادامه دهند.
چشمهایم را به انسانی بدهید که هرگز طلوع آفتاب، چهره یک نوزاد و شکوه عشق را در چشم های یک زن ندیده است.

قلبم را به کسی هدیه بدهید که از قلب جز خاطره ی دردهایی پیاپی و آزار دهنده چیزی به یاد ندارد.

خونم را به نوجوانی بدهید که او را از تصادف ماشین بیرون کشیده اند و کمکش کنید تا زنده بماند تا نوه هایش را ببیند.

کلیه هایم را به کسی بدهید که زندگیش به ماشینی بستگی دارد که هر هفته خون او را تصفیه می کند.

استخوان هایم، عضلاتم، تک تک سلول هایم و اعصابم را بردارید و راهی پیدا کنید که آنها را به پاهای یک کودک فلج پیوند بزنید.

هر گوشه از مغز مرا بکاوید، سلول هایم را اگر لازم شد، بردارید و بگذارید به رشد خود ادامه دهند تا به کمک آنها پسرک لالی بتواند با صدای دو رگه فریاد بزند و دخترک ناشنوایی زمزمه باران را روی شیشه اتاقش بشنود.

آن چه را که از من باقی می ماند بسوزانید و خاکسترم را به دست باد بسپارید، تا گلها بشکفند. اگر قرار است چیزی از وجود مرا دفن کنید بگذارید خطاهایم، ضعفهایم و تعصباتم نسبت به همنوعانم دفن شوند.

گناهانم را به شیطان و روحم را به خدا بسپارید و اگر گاهی دوست داشتید یادم کنید. عمل خیری انجام دهید، یا به کسی که نیازمند شماست، کلام محبت آمیزی بگویید.

اگر آنچه را که گفتم برایم انجام دهید، همیشه زنده خواهم ماند 




:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
:: برچسب‌ها: آلبرت انیشتین,
.:: ::.
عکس/ همسر ناصرالدین‌شاه پشت پیانو!
نویسنده سبا تاریخ ارسال پنج شنبه 8 اسفند 1392 در ساعت 13:5


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
:: برچسب‌ها: پیانو / ناصر الدین شاه,
.:: ::.
News
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 11 دی 1391 در ساعت 1:25

 

این جایزه هر دو سال یک بار توسط انجمن ریاضی آمریکا و به یک پژوهش برجسته در ریاضیات توسط زنان در پنج سال اخیر اهدا می‌شود.

 

 

 مریم میرزاخانی، استاد دانشگاه استنفورد آمریکا برنده‌ی جایزه‌ی سَتر انجمن ریاضی آمریکا در سال ۲۰۱۳ میلادی (AMS Ruth Lyttle Satter Prize) شد. این جایزه هر دو سال یک بار توسط انجمن ریاضی آمریکا و به یک پژوهش برجسته در ریاضیات توسط زنان در پنج سال اخیر اهدا می‌شود.

 

مریم میرزاخانی در سال ۲۰۰۵ میلادی از سوی نشریه‌ی «Popular Science Magazine» به‌عنوان یکی از ده نابغه‌ی سال انتخاب شده بود و همچنین در همان سال جایزه‌ی بلومنتال (Blumenthal Award) را دریافت کرد. وی همچنین برنده‌ی پژوهانه‌ی موسسه‌ی ریاضی کلی (Clay Mathematics Institute Fellowship) از سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ بوده است.



:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
نقاش های دیدنی بر روی دست!
نویسنده سبا تاریخ ارسال یک شنبه 28 اسفند 1390 در ساعت 10:36

به گزارش آپام، به نوشته ی تاکسل: در این پست نقاشی های بسیار دیدنی هنرمند اهل فلورانس ایتالیا ماریو ماریوتی (۱۹۳۶-۱۹۹۷) را که به خاطر نقاشی های شگفت انگیزش بر روی دست معروف بود نشان می دهیم.

آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


آثار هنری دیدنی,Hand Painting Art


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
:: برچسب‌ها: نقاشی روی دست, نقاشی های شگفت انگیز, روی دست,
.:: ::.
تبلیغات بسیار دیدنی با موی بینی!
نویسنده سبا تاریخ ارسال یک شنبه 28 اسفند 1390 در ساعت 10:17
 
به گزارش آپام، به نوشته ی تاکسل: در این پست شما می توانید تبلیغات بسیار دیدنی برای دستگاه موکن بینی کمپانی پاناسونیک را ببینید. این بیلبوردهای تبلیغاتی جالب در اطراف کابل های برق کار گذاشته شده اند و به این ترتیب کابل ها از درون بینی افراد در این بیلبورد تبلیغاتی عبور کرده اند.

تبلیغات دیدنی,Clever Nose Hair Trimmer Ads


تبلیغات دیدنی,Clever Nose Hair Trimmer Ads


تبلیغات دیدنی,Clever Nose Hair Trimmer Ads


تبلیغات دیدنی,Clever Nose Hair Trimmer Ads



 


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
:: برچسب‌ها: بیلبورد,
.:: ::.
اسـرار شگفـت انگیـز مثـلث بـــرمـــودا !
نویسنده سبا تاریخ ارسال جمعه 26 اسفند 1390 در ساعت 12:40


در حدود ساعت 10/5 شامگاه 29 ژانویه 1948 هواپیمای بزرگ چهار موتوره بریتانیا موسوم به "استار تایگر" هنگامی که با 26 مسافر و خدمه بر فراز "مثلث برمودا" پرواز می کرد، ناگهان به طرز اسرارامیزی ناپدید شد و دیگر هیچ خبری از آن به دست نیامد! چند دقیقه قبل، تنها یک پیام رادیویی از خلبان هواپیما دریافت شده بود که اعلام کرده بود "هوا خوب است و هیچ مانعی وجود ندارد." با این حال، هواپیمای "استار تایگر" ناپدید گردید و معلوم نشد چه بلایی بر سر آن آمد.

در ساعت 7/45 دقیقه بامداد روز 17 ژانویه 1949 کاپیتان با هواپیمای خود از فرودگاهی در جزیره "برمودا" به هوا برخاست تا به "کینگستون" واقع در "جامائیکا" برود، ولی این هوایما نیز هنگام عبور از فراز "مثلث برمودا" به سرونوشت هواپیمای قبلی دچار گردید. کاپیتان 40 دقیقه پس از پرواز، طی یک تماس رادیویی، وضع هوا را عالی توصیف کرد و با اطمینان گفت که به موقع به "جامائیکا" خواهد رسید. ولی این آخرین پیامی بود که از خلبان هواپیما دریافت شد و پس از آن، فقط سکوتی اسرار آمیز برقرار گردید.

برای یافتن این هواپیما، قطعات شکسته آن و یا حتی آثار روغن و بنزین بر سطح آب که می توانست سرنخی به دست دهد، جستجوی گسترده ای به عمل آمد، لیکن این جستجو کاملا بی فایده بود. پیش از ناپدید شدن این دو هواپیما، حادثه شگفت انگیزی در مثلث برمودا رخ داده بود که توجه همگان را به خود جلب کرد و در حقیقت وجه تسمیه "مثلث برمودا" از آنجا ناشی شد.

وجه تسمیه مثلث بـــرمـــودا :

در روز 5 دسامبر 1945 پنج بمب افکن از نوع "اونجر" به منظور انجام یک پرواز تمرینی که پرواز شماره 19 نامیده می شد، از پایگاه نظامی " فورت لودردیل" واقع در " فلوریدا" به هوا برخاستند. طبق برنامه، آنها می بایستی یک مسیر مثلث شکل را طی کنند و دوباره به پایگاه بازگردند.



قبلا جندین بار چنین تمرینی را انجام داده بودند، از این رو این ماموریت برایشان دشوار نبود. از سوی دیگر، خلبانان و خدمه این پنج بمب افکن را افرادی با تجربه و ماهر تشکیل می دادند و همه هواپیماها مجهز به بهترین دستگاه بی سیم و تجهیزات هوانوردی بودند. در ساعت 2/10 دقیقه آن روز، هر پنج بمب افکن به هوا برخاستند و با آرایشی زیبا و سرعتی در حدود 200 مایل در ساعت به سوی خاور به پرواز در آمدند.
در ساعت 3/45 دقیقه، حادثه وحشتناکی رخ داد. ستوان "تایلو" فرمانده این اسکادران طی تماس رادیویی با برج مراقبت فریاد زد:

- برج مراقبت ... وضع اضطراری پیش آمده ... انگار ما از مسیر خود منحرف شده ایم ... ما قادر نیستیم زمین را ببینیم ... تکرار می کنم ... ما قادر نیستیم زمین را ببینیم.
مسئول برج مراقبت پرسید:
- حالا در چه موقعیتی هستید؟
- موقعیت خود را به درستی نمی دانیم ... اصلا نمی دانیم کجا هستیم. به نظر میرسد راه را گم کرده ایم.
مسئول برج مراقبت از این سخن بر خود لرزید. چگونه ممکن بود پنج هواپیما، با سرنشینان پر تجربه خود، در شرایطی که هوا کاملا مساعد بود راه خود را گم کنند.
برج مراقبت گفت:
- طاقت داشته باشید. به سوی غرب پرواز کنید.
ستوان "تایلور" پاسخ داد:
- ما اصلا نمی دانیم غرب کجاست ... همه دستگاه ها از کار افتاده ... همه چیز شگفت انگیز است. هیچ جهتی را نمی توانیم تشخیص دهیم. حتی اقیانوس شکل دیگری به خود گرفته است ...
چند لحظه بعد، دوباره صدای ستوان"تایلور" به گوش رسید که دیوانه وار فریاد زد:
- ما وارد آب های سفید می شویم ... خطر همچون دشنه ای به سوی ما می آید... کمک ... کمک ...
و این آخرین پیام ستوان "تایلور" بود و صدای او برای همیشه خاموش شد.



مسئولان فرودگاه، وضع اضطراری اعلام کردند و یک هواپیمای "مارتین مرینر" با 13 سرنشین و مجهز به کلیه وسایل نجات از زمین برخاست تا به جستجوی پنج هواپیمای بمب افکن بپردازد، ولی شگفت اینکه این هواپیما نیز به همان سرنوشت پنج بمب افکن دچار گردید و برای همیشه ناپدید شد. در ساعت 7/4 دقیقه بعدازظهر آن روز، برج مراقبت نیروی دریایی در "اوپالوکا" پیام ضعیفی دریافت کرد که مربوط به یکی از هواپیماهای پرواز شماره 19 بود. عجیب آن بود که به موجب پیش بینی، موجودی بنزین آخرین هواپیما می بایستی تقریبا دو ساعت پیش تمام شده باشد، در حالی که هنوز در آسمان بود.

سپیده دم روز بعد، 242 فروند هواپیما و 18 فروند کشتی به جستجوی هواپیماهای گمشده پرداختند، ولی اثری از آنها نیافتند. انگار این هواپیماها، قطره ای شده و به درون اقیانوس فرو رفته بودند.

هرگاه فرض کنیم که این پنج هواپیمای بمب افکن، در آسمان با یکدیگر تصادم کرده اند، می بایستی قطعات شکسته هواپیما و یا آثار و علائمی از این تصادم پیدا می شد و از سوی دیگر هنگامی که ستوان"تایلور" وضع اضطراری اعلام کرد، برخی از خدمه هواپیما می توانستند به وسیله چتر نجات، خود را از مهلکه رهایی بخشند یا پس از سقوط در آب از وسایل ایمنی نظیر تشک های بادی و جلیقه های نجات استفاده کنند، در حالی که معلوم نیست چرا هیچ یک از این اقدامات صورت نگرفت. هواپیمای "مارتین مرینر" که به کمک این پنج هواپیما شتافته بود، به گونه ای ساخته شده بود که می توانست روی آب بنشیند، در حالی که این هواپیما نیز بی آنکه با برج مراقبت تماس بگیرد، به طرز اسرارآمیزی ناپدید شد. واقعیت حادثه تا به امروز کشف نشده و این ماجرا همچنان در شمار یکی از اسرار حل نشده عالم، باقی مانده است. پس از این رویداد، تعداد زیادی هواپیما و کشتی همراه با سرنشینان آنها در منطقه مثلث برمودا ناپدید شده اند که تاکنون اثری از آنها به دست نیامده است و این حوادث موجب شده که دانشمندان نظریات گوناگون در رابطه با "مثلث برمودا" ارائه دهند.

نظرات دانشمندان در ارتباط با مثلث بـــرمـــودا :

پاره ای از این دانشمندان بر این اعتقادند که از مثلث برمودا، دریچه ای به دنیای دیگر گشوده می شود و این کشتی ها و هواپیماها از آن دریچه به بعد دیگری که برای ما ناشناخته است منتقل می شوند. و گروهی دیگر گناه این حوادث را به گردن موجودات فضایی می اندازند و می گویند که ساکنان کرات دیگر، کشتی ها و هواپیماها را با سرنشینانش برای تحقیق به کرات خود می برند.



برخی دیگر نیز با توجه به فرضیه فرو رفتن قاره افسانه ای آتلانتیس به زیر آب، بر این باورند که در اعماق آب های مثلث برمودا، بلور عظیمی وجود دارد که اشعه ای قوی تر از لیزر از آن ساطع می شود و این اشعه کشتی ها و هواپیماها را ذوب می کند. در نقشه های قدیمی قاره ای به نام "آتلانتیس" به چشم می خورد که امروزه اثری از این خشکی وجود ندارد، و دانشمندان حدس می زنند بر اثر وقوع فاجعه ای که ماهیت آن هنوز بر بشر معلوم نیست، در منطقه "مثلث برمودا" به اعماق اقیانوس فرورفته باشد.

موقعیت مثلث بـــرمـــودا :

مثلث برمودا واقعا یک مثلث نیست، بلکه شباهت بیشتری به یک بیضی (و شاید هم دایره‌ای بزرگ) دارد که در روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است. راس آن نزدیک برمودا و قسمت انحنای آن از سمت پایین فلوریدا گسترش یافته و از پورتوریکو گذشته، به طرف جنوب و شرق منحرف شده و از میان دریای سارگاسو عبور کرده و دوباره به طرف برمودا برگشته است. طول جغرافیایی در قسمت غرب مثلث برمودا 80 درجه است، بر روی خطی که شمال حقیقی و شمال مغناطیسی بر یکدیگر منطبق می‌گردند. در این نقطه هیچ انحرافی در قطب نما محاسبه نمی‌شود.



وینسنت گادیس که مثلث برمودا را نامگذاری کرده، آن را بدین صورت توصیف می‌کند : "یک خط از فلوریدا تا برمودا، دیگری از برمودا تا پورتویکو می‌گذرد و سومین خط از میان باهاما به فلوریدا بر می‌گردد."

مشاهدات و گزارشات منحصر به مثلث بـــرمـــودا :

در بیشتر اتفاقات مثلث برمودا، اکثر هواپیماها در حالی ناپدید شده‌اند که تماس رادیویی خود را با ایستگاههای مبدا و مقصدشان تا آخرین لحظه حفظ کرده‌اند و یا برخی دیگر در لحظات آخر پیامهای غیر عادی مخابره کرده‌اند که حاکی از عدم کنترل آنان بر روی دستگاه و ابزارها بوده است و یا چرخش عقربه‌های قطب نما به دور خود و تغییر رنگ آسمان اطراف به زردی و مه آلودی، آن هم در روز صاف و آفتابی و یا تغییراتی غیر عادی در آبها که تا لحظاتی قبل آرام بوده‌اند، بدون بیان هیچ دلیل روشنی از چگونگی این وقایع.

این پیامها رفته رفته ضعیف‌تر و غیرقابل تشخیص‌تر شده و یا سریعا قطع شده‌اند. دقیقا مثل اینکه چیزی ارتباط رادیویی را قطع کرده باشد و یا چنانچه اظهار عقیده شده، در حال دور شدن و عقب رفتن از فضا و زمان بوده و دورتر و دورتر شده‌اند. در برخی موارد گزارشها حاکی از آن بود که نوری ناشناخته و غیر قابل تشریح روئیت شده است. همچنین توده سیاه و تاریکی در سطح دریا که پس از مدتی ناپدید شده، در جریان اتفاقات مزبور گزارش شده است.



در مواردی هم گزارش شده که نقطه تاریک بزرگی در میان ستارگان در آسمان دیده شده که نوری متحرک از طرف زمین به آن قسمت وارد شده و سپس هر دو ناپدید شده‌اند. در تمام مدت دیده شدن تاریکی، دستگاهها و سایر ابزارهای قایق‌های ناظر از کار افتاده بودند که پس از رفع تاریکی آسمان، دوباره شروع بکار کرده‌اند.

در یک مورد هم پیامی عجیب از یک کشتی باری ژاپنی بدین مضمون دریافت گردید. "خطری همانند یک خنجر هم اکنون ... به سرعت می‌آید ... ما نمی‌توانیم فرار کنیم ..." در هر حال بدون اینکه مشخص شود خنجر چه بود، کشتی ناپدید شد.

علل وقایع مثلث بـــرمـــودا :

- علل فرضی طبیعی
توضیحات و علل فرضی مختلفی درباره حوادث مثلث برمودا ارائه شده است که معمول‌ترین فرضیات بر اساس مرگ غیر طبیعی (زیرا هیچ جسدی تاکنون بدست نیامده است) بنا شده است. این توضیحات عبارتند از:

جزر و مد ناگهانی دریا در نتیجه زلزله در اعماق دریا، وزش بادهای مخرب و اختلالات جوی، گویهای آتشفشان که موجب انفجار هواپیماها می‌شود، گرفتار آمدن در جاذبه یک گرداب یا گردباد که باعث سقوط و انهدام هواپیماها یا انحراف مسیر کشتی ها و مفقود شدن آنها در آب می‌شود، تحت تاثیر نیرویی مغناطیسی قرار گرفتن و اختلالات امواج الکترومغناطیسی، ولی این دلایل توجیه قابل قبولی برای ناپدید شدن هواپیماها و کشتیهای متعدد در یک منطقه نیست.



- علل فرضی غیر طبیعی
دستگیری و ربوده شدن به وسیله زیردریایی یا بشقاب پرنده‌هایی متعلق به کراتی دیگر که برای تحقیق درباره حیات و زندگی باستان و حال ما انسانها به کره زمین آمده‌اند، می‌تواند علتی غیر طبیعی برای توجیه وقایع باشد.



یکی از عجیب‌ترین پیشنهادات در این مورد بوسیله ادگار کایس، پیشگو و روانکاو و حکیم در دهه پنجم قرن بیست، ارائه شده است. به عقیده وی قرنها قبل از کشف اشعه لیزر، بومیان سواحل اقیانوس اطلس از کریستال به عنوان یک منبع انرژی و قدرت استفاده می‌کردند. به نظر کاین نوعی نیروی شیطانی القا شده از سوی آنها، در عمق یک مایلی در قسمت غرب اندروس غرق شده که هنوز در برخی مواقع باعث از کار انداختن ابزار و وسایل الکتریکی کشتیها، هواپیماها و در نهایت نابودی آنها می‌گردد.



ام. ک. جساپ که یک فضانورد، منجم و متخصص کره ماه است، در کتابش به نام "در مورد بشقاب پرنده‌ها " ابزار می‌دارد که ناپدید شدن کشتیهای مشهور در مثلث برمودا، به وسیله اجسام پرنده صورت گرفته است. وی مفقود شدن خدمه آنها را نیز به اجسام مزبور ربط می‌دهد. به عقیده جساپ یوفوها هر چه هستند، حوزه مغناطیسی موقتی ایجاد می‌کنند که دارای طرحی یونیزه شده است و می‌تواند باعث متلاشی شدن یا ناپدید شدن هواپیماها و کشتی ها گردد. او روی این سوال کار می‌کرد که چگونه نیروی مغناطیسی کنترل شده و می‌تواند باعث نامرئی شدن گردد. نظریه میدان واحد انیشتین او را مجذوب کرده بود. جساپ هر دو اینها را کلیدی می‌دانست برای ظهور و محو شدن ناگهانی بشقاب پرنده‌ها و ناپدید شدن کشتیها و هواپیماها. ولی مرگ امکان ادامه فعالیت و نتیجه گیری را از جساپ گرفت و تحقیقاتش نیمه تمام ماند.

گذشته و آینده مثلث بـــرمـــودا :


به نظر می‌رسد که این منطقه طی زمانهای متمادی گذشته نیز در افسانه‌ها به منزله مکانی ترسناک وجود داشته و حتی خیلی قبل از تاریخ کشف آن و بعد از آن تاریخ تا صدها سال با عناوین "دریایی از مقبره‌ها" ، "مثلث شیطان" ، "مثلث مرگ" ، "دریای بدبختی" ، "گورستان آتلانتیک" نامیده می‌شده است. شومی و بدشگونی مثلث برمودا حتی در عصر فضا نیز باعث تعجب انسانهایی چون کریستف کلمب و فضانوردان آپولو 13 که یکی کاشف در زمین و دیگری در فضاست، شده است.



اینکه چرا وقایع عجیب این منطقه گزارش نمی‌شود، شاید به دلیل ایجاد رعب و وحشت عمومی باشد، شاید هم چون دلیل اصلی وقایع معلوم نیست، اتفاقات مربوطه بازتاب نمی‌یابد. البته در اغلب گزارشات ارائه شده هم سانسورهایی وجود دارد که اصل وقایع را سرپوشیده نگه می‌دارد.




آیا این مثلث باز هم قربانیان دیگری را در كام خود فرو خواهد برد؟

آیا بشر موفق به کشف راز نهفته در معمای آن خواهد شد؟

و بسیاری آیاها و پرسشهای بی جواب دیگر که مسلما در ذهن شما هم وجود دارد ...


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
:: برچسب‌ها: مثلث برمودا,
.:: ::.
سلنا گومز بخاطر رابطه عاشقانه اش افسوس می خورد + عکس
نویسنده سبا تاریخ ارسال سه شنبه 2 اسفند 1390 در ساعت 15:41

 

 سلنا گومز بخاطر رابطه عاشقانه اش افسوس می خورد + عکس                                                                          

 

 

Persianv.com At site

این ستاره 19 ساله هالیوود که قبلا با تیلور لانتر و نیک جوناز رابطه داشته از بابت آنها احساس تاسف کرده و می گوید آن یکسال بدترین سال زندگی اش بوده است.

سلنا که در یکسال اخیر با جاستین بیبر در ارتباط است می گوید:" من قبلا دوستانی داشتم که مجبور بودم همه چیز را از آنها مخفی کنم . افکار ما شبیه به هم نبود و هیچ چیزی بدتر از این نیست. تمام آن روزها چیزی جز وقت تلف کردن نبود."


اما این بازیگر نوجوان اکنون با نامزد فعلی اش خوشبخت به نظر می رسد و اضافه می کند:" من هم مانند هر دختر 19 ساله دیگر هستم. عاشق می شوم همانطور که دختران دیگر عاشق می شوند. من خیلی خوشبختم که کسی را پیدا کرده ام که مانند خودم فکر می کند".

 

 

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
در تصاویر زیر ملکه الیزابت در حال تماشای مدل کفش های همسر محجبه ی عبدالله گل است. ...
نویسنده سبا تاریخ ارسال سه شنبه 2 اسفند 1390 در ساعت 15:39

 

در تصاویر زیر ملکه الیزابت در حال تماشای مدل کفش های همسر محجبه ی عبدالله گل است.



Persianv.com At site 

Persianv.com At site 

Persianv.com At site 

Persianv.com At site 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
خانمي که در ۲۲ سال ۲۰ مرتبه باردار شد+عکس
نویسنده سبا تاریخ ارسال سه شنبه 2 اسفند 1390 در ساعت 14:48

 خبر تولد بیستمین بچه جنجالی را در سایت‌های اجتماعی به‌راه انداخته است. خانواده دوگار در ایالت آرکانزاس انتظار تولد فرزندشان را در آوریل می‌کشند. البته این خبر خوش قبلاً نوزده بار دیگر برای جیم و میشله تکرار شده است و این زوج که تقریباً هر هجده ماه یک بار صاحب فرزندی شده‌اند، خودشان را برای استقبال از نورسیده آماده می‌کنند.

به گزارش بانو وان آنها ۱۰ پسر و ۹ دختر دارند که بین ۲ تا ۲۳ سال سن دارند و چهار فرزندشان دو قلو هستند. آنها همچنین در تلویزیون ایالتی آرکانزاس آمریکا برنامه ویژه‌ای تحت عنوان نوزده بچه و بیشتر دارند و از زندگی‌شان کاملاً راضی‌اند.

جیم ۴۶ ساله و میشله ۴۵ ساله است و برای انتقال بچه‌ها از یک اتوبوس قدیمی استفاده می‌کنند. در حالیکه بچه‌های قبلی آنها در سکوت رسانه‌ای به دنیا آمدند، خبر تولد بیستمین بچه جنجالی را در سایت‌های اجتماعی به‌راه انداخته و این سیاست عدم کنترل خانواده از سوی آنها طرفداران و دشمنان زیادی در سایت فیس‌بوک پیدا کرده است.
 






:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
دلیل حضور نداشتن سلنا گومز و جاستین در مراسم گرمی + عکس
نویسنده سبا تاریخ ارسال یک شنبه 30 بهمن 1390 در ساعت 5:42

 

دلیل حضور نداشتن سلنا گومز و جاستین در مراسم گرمی + عکس

سلنا دو روز پیش عکس حلقه ی  رو که جاستین بهش هدیه داده بود توی عکس های شخصی توییترش گذاشت و نوشت: بالاخره به خانه برگشتم.
گفته شده که جاستین و سلنا به این دلیل در مراسم گرمی اواردز ۲۰۱۲ حضور نداشتن که تصمیم داشتن هفته ی ولنتاین رو بیشتر با هم باشن…

عکس های جاستین و سلنا در فرودگاه LaGuardia نیویورک

دلیل حضور نداشتن سلنا گومز و جاستین در مراسم گرمی + عکس

دلیل حضور نداشتن سلنا گومز و جاستین در مراسم گرمی + عکس

 


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
داستان مردی که با نیمی از بدنش زندگی می کند +عکس
نویسنده سبا تاریخ ارسال سه شنبه 18 بهمن 1390 در ساعت 16:51

  انسان‌ها به امید زنده هستند و بدون آن، زندگی‌شان دشوار می‌شود. «پنگ شیولین»، مردی است که از یک تصادف شدید جان سالم به در برد و دچار معلولیت شد، اما امیدش ر از دست نداد. او تلاش می‌کند. با شرایط جسمی‌اش کنار بیاید و خانواده‌اش را اندوهگین نکند.

شیولین، در شهر هونا چین به دنیا آمد و در سال ۱۹۹۵ پس از تصادف با کامیون و رد شدن آن از روی پایین تنه‌اش، بدنش به دو نیم مساوی تقسیم شد اما به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت. گروه امداد به سرعت در منطقه حاضر شد و او را به بیمارستان بوجی در شهر شنزن منتقل کردند. در این تصادف پایین تنه بدن او کاملاً له شده و از بین رفته بود، به این دلیل ۲ سال از عمرش را در بیمارستان بوجی گذراند. در طول این مدت، به علت نابودی شریان‌های حیاتی، بدن «پنگ» جراحی‌های طولانی مدت را تحمل کرد و آموخت با تیکه بر دست‌هایش بایستد.

پنگ در طول اقامتش در بیمارستان دست و صورتش را می‌شست و مسواک می‌زد و پس از گذشت ۲ سال، پزشکان تصمیم گرفتند با ساخت‌ پاهای مصنوعی شانس راه رفتن دوباره را به این مرد جوان بدهند. برای ساخت پاها، از بدن پنگ قالب گچی لیوان مانندی ساخته شد تا قالب اصلی که از جنس فایبر‌گلاس بود، از روی آن تهیه شود. پاهای مصنوعی او از جنس پلاتین بود که به قالب پیچ می‌شد. قالب ساخته شده طوری طراحی شد که بتوان بدن پنگ را در خود جای دهد تا هنگام راه رفتن تعادلش حفظ شود.

«پنگ» مدتی در مرکز توانبخشی پکن تمرین کرد تا بتواند روی پاهایش بایستد. البته پاها هوشمند هستند و در راه رفتن به او کمک می‌کنند. پروتز‌های ساخته شده کابل اتصال دارند و دو پا را به یکدیگر وصل می‌کنند. وقتی یک از پاها به جلو حرکت می‌کند، کابل، پای دوم را به عقب هدایت می‌کند. پس از گذشت ۱۵ سال «پنگ شیولین» با کمک عصا و این پاها راه می‌رود. دکتر لین لیو، رئیس گروهی جراحی گفت: «هم‌اکنون پنگ در سلامت کامل به سر می‌برد و هیچ مشکل خاصی ندارد و فقط ماهی یک بار برای معاینه به بیمارستان می‌آید.» این مرد ۳۷ ساله ۷۸ سانتی متر سوپر مارکتی را اداره می‌کند که تمم محصولاتش نصف قیمت مراکز فروش دیگر است. به این دلیل نام سوپر‌مارکتش را «مرد نصفه، کالای نصف قیمت» گذاشته است.

13285161651 داستان مردی که با نیمی از بدنش زندگی می کند +عکس


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
یادداشت مریم حیدرزاده برای پرسپولیس به مناست برد دربی
نویسنده سبا تاریخ ارسال سه شنبه 18 بهمن 1390 در ساعت 16:11

 

 

دیگر وقتش بود؛ همه انتظار در انتظار نگذاشتنت را می کشیدیم. روزهای سختی را گذرانده بودیم و شب های بسیاری خواب، دعوت چشمانمان را نمیپذیرفت.
دلگیر بودیم از بدشانسی خودمان و خوش شانسی دیگران… مگر یکی میتواند چقدر شانس بیاورد. هرچیز دورانی دارد و این آغاز رنسانس سرخ م
است.
خدا که با ما باشد، ناخدا که مصطفی باشد و سکان در دست جادوگر، اتفاقی جز این نخواهد افتاد. این هت تریک طلایی غریب آشنایمان پاسخ مختصری بود به حرفهایی که شایسته میلیونها قلب سرخ نیست.
هیچ کجای دنیا، با دل شکستن پله های صعود را طی نمیکنند؛ اما همه جای دنیا با به دست آوردن دل
است که یک شبه راه هزار ساله را طی میکنند. افتخار میکنم که به تیم محبوبم، به همیشه برنده بودنش، به اهالی مهربانش که اگر گاهی گل نمیزنند، دل هم نمیشکنند.
افتخار میکنم به نود و سه دقیقه تعصب؛ پنجاه وپنج درصد بینندهایی که از آن سوی دنیا به جای دنبال کردن هر خبری برد تیمم را نظاره کردند و افتخار میکنم به اینکه به عنوان یکی از کوچکترین هواداران تیم محبوبم شاهد خیابان های تمام سرخ زیباترین پنجشنبه سال بودم.

        


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
گوشی هوشمندی که از چوب بامبو ساخته شده است
نویسنده سبا تاریخ ارسال سه شنبه 18 بهمن 1390 در ساعت 15:54

 

گوشی هوشمندی از جنس بامبوایسنا: یک دانشجوی انگلیسی در اقدامی جالب موفق به ساخت یک گوشی هوشمند از چوب بامبو شده است. کایرون اسکات وودهاوس قصد دارد محصول خود را تا اواخر سال ۲۰۱۲ در بازارهای انگلیس و سراسر اروپا وارد کند.

این محقق ۲۳ ساله که در دانشگاه میدلسکس در زمینه طراحی محصول به تحصیل مشغول است، از کمبود تنوع در بازار گوشی تلفن همراه خسته شده و به طراحی گوشی بامبو پرداخته است!

گوشی هوشمند ADzero که از بامبوی چهار ساله با شیوه رشد خاص برای اطمینان از دوام آن ساخته شده، با سیستم عامل آندروید اجرا شده و اندازه آن نصف گوشی آیفون است.

این گوشی مانند سایر تلفن‌های همراه از دوربین برخوردار بوده اما فناوری آن با سایر گوشی‌ها متفاوت بوده و از فلاش حلقه‌ای برخوردار است. یک فلاش عکسی دورانی در اطراف لنز دوربین، روشنایی لازم و حداقل سایه را تضمین می‌کند.

وودهاوس ابتدا این گوشی را برای بازار چین طراحی کرده بود که چوب بامبو در آن جا به وفور وجود دارد؛ اما پس از مشاهده تمایل افراد دیگر به این طراحی، در هفته طراحی لندن سال گذشته، تصمیم به انتشار محصولش در اینترنت گرفت. این کار باعث جذب شرکت کارآفرین Adzero شده و قرار است بزودی این محصول وارد بازار شود.


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
پیراهن و کفش های ایمون زاید در دربی به حراج گذاشته شد
نویسنده سبا تاریخ ارسال سه شنبه 18 بهمن 1390 در ساعت 15:51

 

ایمون زاید در دربی سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: پیراهن و کفش های ایمون زاید در بازی دربی با امضای او به فروش می رسد.
با توجه به درخواست های متعددی که طی روزهای گذشته از سوی هواداران مطرح شده است، باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت پیراهن و کفش های ایمون زاید را که با دومین هت تریک تاریخ بازی های دربی، شکست استقلال را رقم زد، در فروشگاه مجازی پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس عرضه نماید.

این حراج از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ بهمن ماه انجام خواهد شد و پیراهن و کفش های ایمون زاید به صورت جداگانه به بالاترین پیشنهادهایی که ارائه خواهد شد، واگذار می شود.


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
پرشیب ترین ترن هوایی فولادی جهان
نویسنده سبا تاریخ ارسال سه شنبه 18 بهمن 1390 در ساعت 15:47

ترین ها و رکوردهای جهانی گینس: پرشیب ترین ترن هوایی جهان با نام تاکابیشا در پارک تفریحی کوهستانی فوجی کیو در شهر فوجی یوشیدا ژاپن در ۸ ژولای ۲۰۱۱ پرده برداری شد.

تاکابیشا, Takabisha

این ترن که از فولاد ساخته شده است دارای دیواری با شیب ۱۲۱ درجه ای و درازای ۳٫۴ متر می باشد.

تاکابیشا, Takabisha

درازای نهایی این ترن هوایی به ۱۰۰۰ متر و بلندای آن نیز به ۴۳ متر می رسد.همچنین شتاب تاکابیشا تا ۱۰۰ کیلیومتر بر ساعت نیز می رسد.

 


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
گریم جنجالی و دیدنی محمدرضا گلزار در سریال ساخت ایران / عکس
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 17 بهمن 1390 در ساعت 18:13

 

فارس سینما: محمدرضا گلزار بازیگر محبوب سینمای ایران با گریمی جنجالی و دیدنی مقابل دوربین سریال ساخت ایران قرار گرفت.

گریم جنجالی محمدرضا گلزار

در این سریال بازیگرانی همچون:امین حیایی,بهنام تشکر,بهاره رهنما و محمدرضا گلزار به ایفای نقش می پردازند.


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
عکس های جدید از برهنه شدن گلشیفته فراهانی مقابل دوربین+عکس
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 17 بهمن 1390 در ساعت 18:7

 

دراین فیلم که بیش از ۲۰چهره مشهور سینما که همگی به زبان فرانسوی تلفظ میکنند درمقابل دوربین لباس های خود را ازتن شان بیرون میکنند.
درفیلم مذکور ۱۳زن دیگر بهمراه گلشیفته فراهانی دست به این کارمیزنند که گلشیفته به عنوان نفر پنجم بدون بیان کلامی تنها لباسی که به تن دارد را ازتن بیرون میکند.

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی عکس برهنه


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
ازدواج شیطانی مرد آدم‌خوار و زن خون آشام در سوییس / عکس
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 17 بهمن 1390 در ساعت 17:30

 

 

- ایساکین جانسون سر عاشق قبلی خود که مادر پنج فرزند بود را خورد و در اینترنت بابت آن پز داد
- میشل گاستافسون مردی را کشت و خونش را نوشید
- مسئولان اعلام نکرده اند ازدواج این دو نفر قانونی است یا نه

به گزارش آپام،به نوشته دیلی میل : زوج کاملا شیطانی سوئیسی، یک هم جنس خوار و یک شیطان پرست خون آشام در یک بیمارستان روانی با هم ازدواج کردند.
ایساکین جانسون ۳۳ ساله از میشل گاستفسون، خون آشام ۲۳ ساله درخواست ازدواج کرد تا با ازدواج خود شهر را در شوک و بهت فرو ببرند.

ایساکین جانسون ، میشل گاستفسون
او هلی کریتنسن مادر پنج فرزند را که آن موقع دوست دختر وی بود به قتل رساند، سرش را برید و بخش هایی از بدنش را خورد بعد از آن در اینترنت با افتخار از این کار خود یاد کرد.
میشل گاستفسون هم پدر مجردی را کشت و خونش را نوشید، سپس قبل از دستگیری به جرم خود در اینترنت اعتراف کرد و عکسی انداخت که قطرات خون را که از لبانش راه گرفته بودند نشان می داد او در این عکس شمشیر قدرت و یک خنجر نیز به دست گرفته بود.


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
برندگان golden globes
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 26 دی 1390 در ساعت 11:4

نماینده ایران در جوایز اسکار ۸۴ جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان هفدهمین دوره جوایز سالانه انتخاب منتقدان را دریافت کرد.
خبرآنلاین: انجمن منتقدان فیلم رسانه‌‌‌ای (‌BFCA) که بانی جوایز سینمایی انتخاب منتقدان است، پنجشنبه شب (جمعه صبح به وقت ایران) در مراسمی در هالیوود پالادیوم در لس آنجلس برندگان این دوره جوایز خود را معرفی کرد.

فیلم سیاه و سفید و صامت «هنرمند» ساخته میشل هازاناویسیوس که در ۱۱ بخش نامزد جایزه بود، با دریافت جوایز بهترین فیلم، کارگردان، موسیقی و طراحی لباس پیروز بزرگ این مراسم بود که به طور زنده از شبکه VH1 پخش شد.

جرج کلونی برای «فرزندان»‌ جایزه بهترین بازیگر مرد را به خانه برد و وایولا دیویس برای «کمک» بهترین بازیگر زن شد.

اصغر فرهادی

جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان به «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی از ایران رسید.

«در تاریکی» آنی‌یژکا هولاند از لهستان، «لو آور» آکی کوریسماکی از فنلاند و «الان کجا برویم؟» نادین لبکی از لبنان – که هر سه نماینده کشورشان در بخش فیلم خارجی‌زبان جوایز اسکار ۸۴ هستند – و «پوستی که در آن زندگی می‌کنم» پدرو آلمودوار از اسپانیا رقبای «جدایی نادر از سیمین» در این بخش بودند.

انجمن منتقدان فیلم رسانه‌‌‌ای سال ۱۹۹۵ تاسیس شد و اکنون با حدود ۲۶۰ منتقد تلویزیونی، رادیویی و آنلاین بزرگترین سازمان منتقدان سینما در ایالات متحده و کاناداست.
جوایز سینمایی انتخاب منتقدان شاخصی بسیار خوب برای پیش‌بینی برندگان جوایز اسکار است. پارسال هر چهار برنده اسکار بازیگری – کالین فیرث، ناتالی پورتمن، کریستین بیل و ملیسا لئو – ابتدا جوایز انتخاب منتقدان را دریافت کردند. سال گذشته همچنین ۱۸ بازیگر از ۲۰ بازیگر نامزد اسکار ابتدا نامزد این جوایز شدند.

جوایز BFCA در بخش بهترین فیلم در ۸۰ درصد موارد با برندگان اسکار یکی است، هرچند پارسال این اتفاق نیفتاد. پارسال «شبکه اجتماعی» بهترین فیلم جوایز انتخاب منتقدان شد، اما جایزه اسکار به «گفتار پادشاه» رسید.

فهرست کامل برندگان هفدهمین دوره جوایز سالانه انتخاب منتقدان به شرح زیر است:

بهترین فیلم: «هنرمند»
بهترین بازیگر مرد: جرج کلونی، «فرزندان»
بهترین بازیگر زن: وایولا دیویس، «کمک»
بهترین بازیگر مرد مکمل: کریستوفر پلامر، «تازه‌کارها»
بهترین بازیگر زن مکمل: اوکتاویا اسپنسر، «کمک»

بهترین بازیگر مرد یا زن جوان: تامس هورن، «فوق‌العاده بلند و بیش از حد نزدیک»
بهترین گروه بازیگری: «کمک»
بهترین کارگردان: میشل هازاناویسیوس، «هنرمند»
بهترین فیلمنامه غیراقتباسی: «نیمه‌شب در پاریس»، وودی آلن
بهترین فیلمنامه اقتباسی: «مانیبال»، استیون زیلیان و آرون سورکین بر مبنای داستانی از استن چروین

بهترین فیلمبرداری: «درخت زندگی» و «اسب کارزار» (مشترک)
بهترین طراحی هنری: «هوگو»
بهترین تدوین: «دختری با خالکوبی اژدها»
بهترین طراحی لباس: «هنرمند»
بهترین چهره‌پردازی: «هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت ۲»

بهترین جلوه‌های تصویری: «ظهور سیاره میمون‌ها»
بهترین صدا: «هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت ۲»
بهترین فیلم بلند انیمیشن: «رنگو»، گور وربینسکی
بهترین فیلم اکشن: «راندن»
بهترین کمدی: «ساقدوش‌ها»

بهترین فیلم خارجی‌زبان: «جدایی نادر از سیمین»، اصغر فرهادی
بهترین مستند بلند: «جرج هریسن: زندگی در دنیای مادی»، مارتین اسکورسیزی
بهترین ترانه: «زندگی یک آهنگ شاد است»، «ماپت‌ها»
بهترین موسیقی: «هنرمند»
جایزه جوئل سیگل: شان پن
جایزه موسیقی+فیلم انتخاب منتقدان: مارتین اسکورسیزی


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
:: برچسب‌ها: جدایی نادر از سیمین, اصغر فرهادی, ,
.:: ::.
خودخواه و زیاده خواه نباشید
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 26 دی 1390 در ساعت 11:3

خوشبختی 22

توجه داشته باشید که شما ممکن است آنچه می خواهید و جستجو می کنید را به موقع داشته باشید. ما اغلب فراموش می کنیم که با نشستن در گوشه ای و خلوت کردن با خود و اندیشیدن، ببینیم از کجا شروع کرده ایم و اکنون کجا هستیم. تمایل و گرایش انسان این است که همواره بیشتر و بیشتر بخواهد. در واقع انسان موجودی زیاده خواه و افزون طلب است. اما رویکرد بهتر این است که همواره یادتان باشد از کجا شروع کرده اید، چه میزان پیشرفت داشته اید و قدردان و شاکر آنچه به دست آورده اید باشید.

برگرفته از: کتاب ۱۰۰ راز خوشبختی – انتشارات گل بیتا


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
آبشار، هدیه ی کریسمس آنجلینا جولی به برد پیت
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 26 دی 1390 در ساعت 10:58

برد پیت قصد دارد برای مدتی هیچ پروژه ای قبول نکند تا بتواند یک خانه رویایی در کنار این آبشار زیبا که در نزدیکی لس آنجلس واقع شده است ، بسازد. این خانه رویایی قرار است به سبک فرانک لوید رایت، معمار مورد علاقه براد، ساخته شود .

یک منبع خبریمی گوید: “برد پیت همیشه این آبشار را دوست داشت و هیچگاه اولین باری که این آبشار را از نزدیک دیده بود از یاد نمی برد.”

” آنجلینا دلش می خواست یک هدیه ی استثنایی و بخصوص به برد بدهد و از آنجایی که می دانست همسرش چقدر به این آبشار و همینطور معماری علاقه مند است، فکر کرد که این هدیه فوق العاده ای برای برد خواهد بود.

” آنجلینا امیدوار است که این خانه جدید بتواند یک جای امن و مخفی برای خانواده او باشد. برد همیشه آرزوی خانه ای را داشت که صدای آبشار در آن شنیده شود. همچنین او همیشه دلش می خواست خودش خانه اش را طراحی کند. این هدیه برای او با ارزشتر از همه هدیه هایی است که تابحال دریافت کرده است.”


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
تا حالا پرنده های کاغذی به این زیبایی دیده اید؟
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 26 دی 1390 در ساعت 10:51

به گزارش آپام، به نوشته ی تاکسل: پرندگان بسیار زیبایی توسط هنرمند کلمبیایی دیانا بلتران هررا از کاغذ ساخته شده اند.

پرندگان ساخته شده از کاغذ شامل مرغ مگس خوار، قو، طوطی و پرندگان دیگر هستند که با دیدن آنها قطعا خنده بر لبان هر کسی نقش می بندد.

پرندگان کاغذی,Paper Birds,apam.ir
پرندگان کاغذی,Paper Birds,apam.ir
پرندگان کاغذی,Paper Birds,apam.ir
پرندگان کاغذی,Paper Birds,apam.ir
پرندگان کاغذی,Paper Birds,apam.ir
پرندگان کاغذی,Paper Birds,apam.ir
پرندگان کاغذی,Paper Birds,apam.ir
پرندگان کاغذی,Paper Birds,apam.ir
پرندگان کاغذی,Paper Birds,apam.ir
پرندگان کاغذی,Paper Birds,apam.ir
پرندگان کاغذی,Paper Birds,apam.ir
پرندگان کاغذی,Paper Birds,apam.ir
پرندگان کاغذی,Paper Birds,apam.ir
پرندگان کاغذی,Paper Birds,apam.ir


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
گرانترین تخت خواب جهان
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 26 دی 1390 در ساعت 10:46

گرانترین تخت خواب جهان ( Baldacchino Supreme ) نام دارد که با همکاری یک طراح بریتانیایی از لیورپول به نام استوارت هیوز و هیبانون توسط طراحان داخلی ایتالیایی ( Fratelli Basile ) از شهر ( Nocera Superiore ) ساخته شده است.

گرانترین تخت خواب جهان

این تخت خواب گران‏قیمت یک تخت خواب دست ساز است که با ۱۰۷ کیلوگرم طلای ۲۴ عیار منبت کاری شده است.
همچنین در این تخت از چوب شاه بلوط،چوب خاکستر و یک سایبان از چوب گیلاس استفاده شده است که با ۶٫۵ میلیون دلار گرانترین تخت خواب جهان است.


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
پرواز بر فراز آلپ با بادکنک / عکس
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 26 دی 1390 در ساعت 10:41
 

جاناتان تراپ ۳۸ ساله به رویای کودکی اش جامه عمل پوشاند.
خبر آنلاین: او برای سالها رویای پرواز بر فراز آلپ با استفاده از بادکنکهای هلیومی را داشت و امسال تصمیم گرفت تا این کار شجاعانه را انجام دهد.این عملیات متهورانه بیش از دوازده ساعت طول کشید . پرواز از دهکده گاپ در جنوب فرانسه آغاز شدو در شهر آندزنو ایتالیا پایان پذیرفت.

پرواز بر فراز آلپ با بادکنک

پرواز بر فراز آلپ با بادکنک

پرواز بر فراز آلپ با بادکنک

پرواز بر فراز آلپ با بادکنک

پرواز بر فراز آلپ با بادکنک

 


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
اختراعات مرگبار
نویسنده سبا تاریخ ارسال یک شنبه 25 دی 1390 در ساعت 6:29
افرادی که قربانی اختراعات خود شدند! + عکس

ابداعات و نوآوری های جدید باعث پیشرفت جوامع بشری میشود،اما گاهی اوقات همین ابداعات جان سازنده خود را میگیرند.

 

"لی سی" اولین نخست وزیر چین،که دستگاهی ویژه اعدام اختراع کرده بود، در یک جشن درحالی که میخواست این دستگاه را در مقابل امپراطور آزمایش کند توسط دستگاه ابداعی خود کشته شد.

افرادی که قربانی اختراعات خود شدند! + عکس

هنری وینستنلی

این طراح انگلیسی در جریان طوفان سال ۱۷۰۳ میلادی تصمیم گرفت در فانوس دریایی که ساخته خودش بود بماند اما این برج فروریخت و او و همراهانش کشته شدند.

افرادی که قربانی اختراعات خود شدند! + عکس

ویلیام بولاک

ویلیام بولاک در سال ۱۸۶۳ مخترع ماشین چاپ چرخشی شبکه ای بود. در سال ۱۸۶۷ دستگاه بولاک قصد جان او را کرد. او که در حال تنظیم دستگاه جدیدی برای روزنامه دولتی فیلادلفیا بود و می خواست تسمه ای را در قرقره جا بیاندازد پایش داخل ماشین کشیده شد و  به شدت مچاله شد. او کمتر از یک هفته بعد از این حادثه حین عمل جراحی ای که برای قطع پایش انجام می شد جان خود را از دست داد.

افرادی که قربانی اختراعات خود شدند! + عکس

اتو لینتال
قبل از برادران رایت این اتو لیلنتال (معروف به گلایدر من یا مرد گلایدری) بود که موفق شده بود بیشتر از یک بار پرواز با گلایدر را تجربه کند. نشریات نیز عکس هایی از موفقیت های او منتشر کردند، که منجر به این شد که اختراع یک ماشین پرواز برای عموم باورپذیرتر باشد.
اما بعد از سال ها موفقیت، شکست نیز گریبان لیلنتال را گرفت. در آگوست ۱۸۹۶ او از ارتفاع ۵۶ پایی سقوط کرد و ستون فقراتش شکست.

او یک روز پس از حادثه جان سپرد اما می گفت : قربانی های کوچک باید اتفاق بیافتند! برادران رایت نیز از لیلنتال به عنوان مشوق خود نام برده اند.

ویلبر رایت می گوید : از میان تمام کسانی که در قرن نوزدهم با مسئله پرواز دست و پنجه نرم کرده اند، به راحتی می توان گفت لیلنتال مهمترین بوده است.

افرادی که قربانی اختراعات خود شدند! + عکس

فرانس ریچت

فرانس ریچت خیاطی بود که متقاعد شده بود کت دو کاره ای که به عنوان چتر نجات هم قابل استفاده باشد اختراع بزرگ بعدی خواهد بود. بنابراین او درگیر ساختن آن شد. برای تست کردن اختراعش او تا دسته اول برج ایفل بالا رفت. او به مسئولین گفته بود که برای بار اول قرار است یک شبیه سازی انجام دهد اما در نهایت خودش را بست و به پایین پرید تا جلوی جمعیت وسیعی از ناظرین پرش مرگ خودش را انجام داده باشد.

افرادی که قربانی اختراعات خود شدند! + عکس

ویلیام نلسون

ویلیام نلسون که در کار موتورهای الکتریکی بود یک موتور الکتریکی برای دوچرخه ها درست کرد اما در اولین آزمایش هنگامی که داشت از کوه بالا میرفت سرنگون شد و در سن ۲۴ سالگی درگذشت.


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
مراسم افتتاحیه آخرین قسمت «گرگ و میش» برگزار شد
نویسنده سبا تاریخ ارسال یک شنبه 25 دی 1390 در ساعت 6:14

مراسم افتتاحیه بخش اول از آخرین قسمت مجموعه فیلم های «گرگ و میش» در لس آنجلس برگزار شد.

مراسم افتتاحیه آخرین قسمت «گرگ و میش» برگزار شد

 

جدیدترین قسمت از این درام ماجراجویانه- تخیلی قرار است از ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) در سینماهای آمریکا به اکران عمومی درآید.
«Breaking Dawn: شکستن صبح» به کارگردانی "بیل کُندُن" بر اساس فیلمنامه ای از "ملیسا روزنبرگ" ساخته شده است. "روزنبرگ" فیلمنامه این اثر را از رمانی به نویسندگی "استفانی مِیِر" کار کرده است.
در این قسمت همانند سه قسمت قبلی، "کریستن استوارت"، "تیلور لاتنر" و "رابرت پتینسون" نقش های اصلی را ایفا می کنند.
دوشنبه شب (۱۴ نوامبر) در لس آنجلس مراسم افتتاحیه اکران (فرش سیاه) این فیلم با حضور عوامل سازنده برگزار شد.

مراسم افتتاحیه آخرین قسمت «گرگ و میش» برگزار شد

مراسم افتتاحیه آخرین قسمت «گرگ و میش» برگزار شد

 


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
یخیالِ بستنی ۴۰۰تومانی میلاد ، دسر ۴۴میلیونی را ببینید
نویسنده سبا تاریخ ارسال یک شنبه 25 دی 1390 در ساعت 6:4

به گزارش آخرین نیوز به نقل از خبر،  اگر هوس خوردن دسر شکلاتی شبیه تخم‌مرغ‌های ایستر را کرده‌اید سری به این رستوران بزنید.
اشتهای شما کور خواهد شد اگر قیمت دسر پودینگی ۴۴ میلیون تومانی را دیده، و حاضر به پرداخت آن نباشید و یا اصلا نداشته باشید که پرداخت کنید!

یخیالِ بستنی ۴۰۰تومانی میلاد ، دسر ۴۴میلیونی را ببینید/عکس

 

 

این دسر که دو قیراط الماس داشته و با خاویار و طلا و بهترین شکلات بلژیکی مزین شده بستنی‌هایی مانند بستنی طلای ۴۰۰ هزار تومانی برج میلاد خودمان را به گاراژ می‌زند.
پودینگ این دسر از ۴ نوع از بهترین شکلات‌های بلژیکی با طعم‌های هلو و پرتغالی و … ساخته شده است.
به گزارش دیلی‌میل، این دسر توسط سر آشپز معروف مارک گیبرت در منطقه لیندث هاو و در هتل هاوس ویندرمر در کامبریای انگلیس کنار بزرگترین دریاچه طبیعی این کشور ساخته و به
مناسبت هفته ملی شکلات ناقابل به قیمت ۲۲ هزار پوند عرضه شده است.
سال گذشته دسر سرندیپیتی فروزن در نیویورک به قیمت ۱۵۷۳۰ پوند به فروش رفت اما اینک این گرانترین دسر پودینگی دنیا ۲۲ هزار پوند بفروش می‌رود!

یخیالِ بستنی ۴۰۰تومانی میلاد ، دسر ۴۴میلیونی را ببینید/عکسیخیالِ بستنی ۴۰۰تومانی میلاد ، دسر ۴۴میلیونی را ببینید/عکسیخیالِ بستنی ۴۰۰تومانی میلاد ، دسر ۴۴میلیونی را ببینید/عکس

 


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
انکار نکنید !!! برای همه اتفاق افتاده
نویسنده سبا تاریخ ارسال شنبه 21 آبان 1390 در ساعت 14:58
انکار نکنید !!! برای همه اتفاق افتاده که وقتی مامان بابامون میان تو اتاق از این حرکتا انجام میدیم !!!
این داغ دیده ها کجان ؟؟؟!!!


 


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
پَـــ نَ پـَـ ( طنز)
نویسنده سبا تاریخ ارسال یک شنبه 8 آبان 1390 در ساعت 16:49

 

ميگه چرا انقدر غذات كم شده ؟ ميگم : تو رژيمم … ميگه رژيم لاغري ؟! …پَـــ نَ پـَـــ رژيم صهيونيستي
معلمم اومده خونمون تمبكمو ديده ميگه تمبكه؟ ميگم پَـــ نَ پَـــ ساكسيفونه روش پوست كشيدم گردو خاك نره توش .ميگه منظورم اينه كه ميزني؟ ميگم پَـــ نَ پَــــ اون زورش زياد تره اون منو ميزنه ميگه بيخيال درسو شروع كنيم؟ ميگم پَــ نَ پَـــ من تنبك ميزنم شمام برقص با هم پول در بياريم. بعدش بابام اومده ميگه اِ حاااامد ايشون معلمتونه؟ ميگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ ايشون دوست دخترمه به خاطره گروني پول نداره ريشاشو بزنه
دوستم زنگ زده ميگه چكار ميكني ؟ ميگم ماشينمو آوردم تعميرگاه . ميگه مگه خرابه ؟ پَــــ نَ پـَــــ آوردمش تعميرگاه عيادت دوستاي مريضش
قرمه سبزي آوردند رو ميز مي پرسه:قرمه سبزيه؟؟؟؟؟؟؟؟ پَـــــ نَ پــَـــ كوكو سبزيه آبشو زياد كردن كم نياد
زنه رفته دكتر زنان ، دكتر ازش ميپرسه بچتون لگد هم مي زنه ؟ زنه جواب ميده پَــ نَ پَــ، فحش خواهر مادر ميده
تو آرايشگاه كار مي كردم … از مشتري مي پرسم برات ماسك بذارم؟
ميگه ماسك براي جوش صورت و اينا ؟!
پـَــــــــ نَ پَـــــــــ په ماسك اسپايدرمن
رفتم چشم پزشك
ميگه واسه سرخي چشمتون اومدين ؟
پـَـــ نَ پـَــــ سرخيش عاديه وسطش سياه شده
روي تردميل ميدوم … اومده مي گه مي خواي لاغر بشي؟؟؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ مي خوام ببينم چند اسب ِ بخار قدرت دارم! مي تونم پوز ِ يوز پلنگو بزنم يا نه
به مامانم ميگم يه سگِ خوب و نژاد دار پيدا كنيم واسه جفتگيري.. ميگه واسه سگمون؟؟؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ واسه پسر اشرف خانوم اينا كه بچه دار نميشن
به پسرخاله ام مي گم تب كردم ميگه: اِ؟ مريض شدي؟
مي گم پَـــ نَ پَـــ دماي بدنمو بردم بالا ببينم فنش كار ميفته يا نه
رفتم سر قبر بابابزرگم…. يارو اومده پيشم نشسته ميگه فوت كردن.؟
پَـــ نَ پَـــ فردا امتحان رياضي داره خودشو زده به خواب كه نره
يارو زده روح الله داداشي رو كشته، حالا گرفتنش ميگه حالا چي ميشه اعدامم ميكنن؟؟ ميگم پَـــ نَ پَـــ ميري مرحله بعد بايد محراب فاطمي روهم بكشي
برگشتم خونه ميگه اومدي؟پَـــــ نَ پَـــــــ اين لودينگمه : پليز ويت ۴۰ درصدش مونده هنوز كامل شه ميام تو
يه روز با جعبه خيلي بزرگ رفتم اداره پُست، گذاشتم رو ترازو جعبه رو كارمنده اومده ميگه مي خواي پُست كنُي؟!!
گفتم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم وزنش كنم ببينم اگه اضافه وزن داره شبها بهش شام ندم
سر جلسه امتحان به جلوييم مي گم برسونيا … مي گه چي؟ تقلّب؟؟؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ تنفس ِ دهان به دهان
ساعت ۷ صبح داييم به گوشيم زنگ زده برداشتم ميگم: بــــــــله!؟
ميگه اِ خواب بودي؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ سر صبحي صدامو شكل داريوش كردم حال كني!
دوستم اومده صاف رفته نشست رو بالشم! ميگم:راحتي‌؟ ميگه: بلند شم يعني‌! ميگم: پـَـَـ نَ پـَـَـــ بشين قالب باسنت شه يه موقع گم شدي واسه تشخيص هويت ازش استفاده كنيم
رفتم مغازه دارو سوسك كش خريدم . ميگم بريزم زمين اينو؟يارو ميگه پَـــ نَ پَـــ صبح ظهر شب با يه ليوان آب بده سوسكه بخوره
 

:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
لباس متفاوت جولیا رابرتز
نویسنده سبا تاریخ ارسال پنج شنبه 5 آبان 1390 در ساعت 15:38

 

www.fun.downloadaneh.com | جولیا رابرتز در لباسی متفاوت و زیبا برای فیلم سفید برفی  ! فان دانلودانه
جولیا رابرتز مشغول بازی به عنوان ملکه Evil در فیلم ” سفید برفی ” است . او را در لباس تازه اش ببینید .
همه ما جولیا رابرتز Julia Roberts را به لبخندی شیرین و چهره ای مهربان در ” عروس فراری ” ،” اقیانوس دوازده” و… می شناسیم .

 

حالا سخت است که او را به عنوان ملکه ای شیطانی در اقتباس جدیدی از “سفید برفی ” بپذیریم . در این فیلم او به عنوان ملکه اویل Evil  در پیراهنی طاووسی به رنگ قرمز ظاهر می شود که طرحی است از طراح برنده اسکار ( برای فیلم دراکولا ) ایکو ایشی اکا Eiko Ishioka  .
 
 
www.fun.downloadaneh.com | جولیا رابرتز در لباسی متفاوت و زیبا برای فیلم سفید برفی  ! فان دانلودانه
 
 
www.fun.downloadaneh.com | جولیا رابرتز در لباسی متفاوت و زیبا برای فیلم سفید برفی  ! فان دانلودانه

:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
کودک(احساسي)
نویسنده سبا تاریخ ارسال سه شنبه 3 آبان 1390 در ساعت 16:10
کودکی با پاهای برهنه بر روی برفها ایستاده بود و به ویترین فروشگاه نگاه می کرد زنی در حال عبور او را دید او را به داخل فروشگاه برد و برایش لباس و کفش خرید و گفت: عزیزم مواظب خودت باش . کودک پرسید: ببخشید خانم شما خدا هستید زن لبخند زد وپاسخ داد : نه من فقط بنده خدا هستم. کودک گفت: می دانستم با او نسبت داری.

:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
عشق واقعی
نویسنده سبا تاریخ ارسال سه شنبه 3 آبان 1390 در ساعت 16:4

دختري به كوروش كبير گفت من عاشقت هستم كوروش گفت لياقت شما برادرم هست كه از من زيباتر است و پشت سرت ايستاده.دخترك برگشت و كسي رو نديد.كوروش گفت اگر عاشق من بودي پشت سرت را نگاه نمي كردي...


:: موضوعات مرتبط: مطلب، تهفه های قلب من(احساسی)، ،
.:: ::.
جواب قاطعانه ی یک دانشجو
نویسنده سبا تاریخ ارسال پنج شنبه 21 مهر 1390 در ساعت 17:59
ستاد دانشگاه با اين سوال شاگردانش را به يك چالش ذهني كشاند: آيا خدا هر چيزي كه وجود دارد را خلق كرد؟

شاگردي با قاطعيت پاسخ داد:"بله او خلق كرد"

استاد پرسيد: "آيا خدا همه چيز را خلق كرد؟"

شاگرد پاسخ داد: "بله, آقا"

استاد گفت: "اگر خدا همه چيز را خلق كرد, پس او شيطان را نيز خلق كرد. چون شيطان نيز وجود دارد و مطابق قانون كه كردار ما نمايانگر صفات ماست, خدا نيز شيطان است!"

شاگرد آرام نشست و پاسخي نداد. استاد با رضايت از خودش خيال كرد بار ديگر توانست ثابت كند كه عقيده به مذهب افسانه و خرافه اي بيش نيست.

شاگرد ديگري دستش را بلند كرد و گفت: "استاد ميتوانم از شما سوالي بپرسم؟"

استاد پاسخ داد: "البته"

شاگرد ايستاد و پرسيد: "استاد, سرما وجود دارد؟"

استاد پاسخ داد: "اين چه سوالي است البته كه وجود دارد. آيا تا كنون حسش نكرده اي؟ "

شاگردان به سوال مرد جوان خنديدند.

مرد جوان گفت: "در واقع آقا, سرما وجود ندارد. مطابق قانون فيزيك چيزي كه ما از آن به سرما ياد مي كنيم در حقيقت نبودن گرماست. هر موجود يا شي را ميتوان مطالعه و آزمايش كرد وقتيكه انرژي داشته باشد يا آنرا انتقال دهد. و گرما چيزي است كه باعث ميشود بدن يا هر شي انرژي را انتقال دهد يا آنرا دارا باشد. صفر مطلق (460- F) نبود كامل گرماست. تمام مواد در اين درجه بدون حيات و بازده ميشوند. سرما وجود ندارد. اين كلمه را بشر براي اينكه از نبودن گرما توصيفي داشته باشد خلق كرد." شاگرد ادامه داد: "استاد تاريكي وجود دارد؟"

استاد پاسخ داد: "البته كه وجود دارد"

شاگرد گفت: "دوباره اشتباه كرديد آقا! تاريكي هم وجود ندارد. تاريكي در حقيقت نبودن نور است. نور چيزي است كه ميتوان آنرا مطالعه و آزمايش كرد. اما تاريكي را نميتوان. در واقع با استفاده از قانون نيوتن ميتوان نور را به رنگهاي مختلف شكست و طول موج هر رنگ را جداگانه مطالعه كرد. اما شما نمي توانيد تاريكي را اندازه بگيريد. يك پرتو بسيار كوچك نور دنيايي از تاريكي را مي شكند و آنرا روشن مي سازد. شما چطور مي توانيد تعيين كنيد كه يك فضاي به خصوص چه ميزان تاريكي دارد؟ تنها كاري كه مي كنيد اين است كه ميزان وجود نور را در آن فضا اندازه بگيريد. درست است؟ تاريكي واژه اي است كه بشر براي توصيف زماني كه نور وجود ندارد بكار ببرد."

در آخر مرد جوان از استاد پرسيد: "آقا، شيطان وجود دارد؟"

استاد با اينكه ديگر زياد مطمئن نبود پاسخ داد: "البته همانطور كه قبلا هم گفتم. ما او را هر روز مي بينيم. او هر روز در مثال هايي از رفتارهاي غير انساني بشر به همنوع خود ديده ميشود. او در جنايتها و خشونت هاي بي شماري كه در سراسر دنيا اتفاق مي افتد وجود دارد. اينها نمايانگر هيچ چيزي به جز شيطان نيست."

و آن شاگرد پاسخ داد: شيطان وجود ندارد آقا. يا حداقل در نوع خود وجود ندارد. شيطان را به سادگي ميتوان نبود خدا دانست. درست مثل تاريكي و سرما. كلمه اي كه بشر خلق كرد تا توصيفي از نبود خدا داشته باشد. خدا شيطان را خلق نكرد. شيطان نتيجه آن چيزي است كه وقتي بشر عشق به خدا را در قلب خودش حاضر نبيند. مثل سرما كه وقتي اثري از گرما نيست خود به خود مي آيد و تاريكي كه در نبود نور مي آيد.

نام مرد جوان يا آن شاگرد تيز هوش چيزي نبود جز ، آلبرت اينيشتاين !

_________________
و بعد از رفتنت.......بيهوده باختيم

 


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
مینا لاکانی بدون حجاب در صدای آمریکا
نویسنده سبا تاریخ ارسال پنج شنبه 21 مهر 1390 در ساعت 17:25

شبکه صدای آمریکا بازهم در پخش زنده خود، یک بازیگر دیگر را بدون حجاب به نمایش گذاشت.
به گزارش مشرق به نقل از جام، شبکه صدای آمریکا وابسته به وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا، که دست بلندی در کشف حجاب و حمله به اعتقادات جوانان ایرانی دارد، بازهم در برنامه خود تلاش کرد یک ایرانی بدون حجاب را به نمایش بگذارد.

 

براساس این گزارش، مینا لاکانی، بازیگرسینما و تئاتر در برنامه شباهنگ صدای آمریکا بدون، حجاب حاضر شده تا اهداف این شبکه ضد ایرانی را تامین کند.
وی در مصاحبه با این شبکه خود را مبرا از حزب بازی خواند ولی مدعی شد به خاطر همبستگی با مردم، از ایران خارج شده است.
لاکانی در این مصاحبه عدم حضورش در صدا وسیما را نه ضعف بازیگری و نامناسب بودن برای نقش، بلکه سیاسی خوانده و تصورات ذهنی مبنی برتماس های مشکوک را مطرح کرد.
یاد آور می شود، مینا لاکانی در سال ۱۳۴۸ درتهران متولد شد و با بازی در تئاتر هملت به کارگردانی دکتر قطب الدین صادقی وارد عرصه ی بازیگری شد. پس از آن با فیلم «پرواز را به خاطر بسپار» به کارگردانی حمید رخشانی اولین تجربه ی سینمائی خود را پشت سر گذاشت، با فیلم «روز فرشته» به کارگردانی بهروز افخمی حضور خود را در سینما تثبیت نمود. لاکانی با بازی در فیلم «دیدار» به کارگردانی محمدرضا هنرمند توانست سیمرغ بلورین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن را از سیزدهمین جشنواره ی فیلم فجر دریافت کند. بعدها او در فیلم های مختلف سینمائی به ایفای نقش پرداخت و حضور در تلویزیون را با سریال «همسفران» و فیلم تلویزیونی «پریماه» تجربه کرد. ایفای نقش در تله تئاترهای «کسب و کارهای آقای فابریزی» و «در پوست شیر» قسمتی دیگر از فعالیت های تلویزیونی لاکانی را شامل می شود.
گفتنی است، پیش از این هم شبکه صدای آمریکا در برنامه خود با نوعی روانشناسی، فریبا داودی مهاجر را مجبور کرد تا روسری را از سر خود بردارد.

www.fun.downloadaneh.com | کشف حجاب غیر منتظره ی مینا لاکانی در صدای آمریکا+عکس فان دانلودانه

www.fun.downloadaneh.com | کشف حجاب غیر منتظره ی مینا لاکانی در صدای آمریکا+عکس فان دانلودانه


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
جشنواره گل و گیاه در دیسنی لند امریکا
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 11 مهر 1390 در ساعت 19:34


هر ساله در ديزني لند (فلوريداي آمريكا) جشنواره اي با موضوع باغباني، درخت آرايي و پرورش گل و گياه برگزار مي شود كه علاوه بر گل ها و گياهان متنوعي كه سر از اين جشنواره در مي آورند، حضور درختي چهره هاي زيادي از شخصيت هاي كارتوني شركت والت ديزني در بين درختان اين باغ سحرآميز از مناظر تماشايي آن است.

اين جشنواره كه سالانه پذيراي بيش از 30 ميليون بازديد كننده در سطح بين المللي است، تجربه اي جالب را بعنوان يك دستاورد براي لذت بردن از طبيعت الهام بخش به نمايش مي گذارد ضمن اينكه محبوبيت قهرمانان كارتوني شركت والت ديزني را در بين فرهنگ هاي مختلف مورد ارزيابي قرار مي دهد.


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.net


گروه اينترنتي پرشيـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.net


گروه اينترنتي پرشيـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.net


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتـي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.net


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشيـن استـار | www.Persian-Star.net


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشيـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.net


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org


گروه اينترنتي پرشيـن استـار | www.Persian-Star.org


 

 

 


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
سیر تکاملی تیپ در ایران
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 11 مهر 1390 در ساعت 19:20

www.iranvij.ir | گروه اينترنتي ايران ويج ‌

www.iranvij.ir | گروه اينترنتي ايران ويج ‌

www.iranvij.ir | گروه اينترنتي ايران ويج ‌

www.iranvij.ir | گروه اينترنتي ايران ويج ‌

www.iranvij.ir | گروه اينترنتي ايران ويج ‌

 

 


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
خارق العاده
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 11 مهر 1390 در ساعت 19:17

با وجود فيلم هاي بسياري كه از ابرقهرماناني مثل مرد عنكبوتي يا هالك ساخته شده، به ديدن افرادي كه قابليت هاي خاصي دارند عادت كرده ايم (البته در فيلم ها). اما افرادي كه واقعاً خصوصيات خارق العاده اي دارند در زندگي عادي هم وجود دارند. در زير ليستي از جالب ترين آنها را مشاهده مي كنيد.

www.iranvij.ir | گروه اينترنتي ايران ويج ‌

مغز شگفت انگيز (دانيل تامت)

دانيل پال تامت يك دانشمند انگليسي مبتلا به اوتيسم است كه به سادگي محاسبات رياضي را انجام مي دهد، حافظه ي  توالي خارق العاده اي دارد به صورت طبيعي هر زباني را ياد مي گيرد. او با بيماري صرع مادر زادي به دنيا آمده است. ديدن شماره ها به صورت يك رنگ يا احساس خاص از علائم شناخته شده ي اين بيماري است اما جزئيات و ويژگي تصاوير ذهني او منحصر به فرد است. او مي گويد كه تك تك اعداد تا 10000در مغز او داراي شكل و حس خاص خود هستند و او همچنين مي تواند نتيجه ي محاسبات رياضي را به صورت يك منظره ببيند؛ علاوه بر اين اومي تواند احساس كند كه يك عدد، اول است يا مركب. او مي گويد تصوير ذهني كه از عدد 289 دارد بسيار زشت است ، عدد 333 بسيار جذاب است و عدد پي زيباست. او از اين تصاوير ذهني با آبرنگ نقاشي مي كند.

او ركورد دار حفظ كردن و شمردن عدد پي تا 22514 رقم است كه در كمي بيش از 5 ساعت انجام داده است. او علاوه بر اين به چندين زبان صحبت مي كند از جمله، انگليسي، فرانسه، فنلاندي، آلماني، اسپانيايي، ليتوانيايي، رومانيايي، استوني، ايسلندي، ولزي و اسپرانتو. او شخصاً به زبان استوني علاقه مند است چون مصوت هاي بسياري دارد. تامت در حال اختراع يك زبان جديد به نام مانتي است. او هر زباني را به سرعت ياد مي گيرد براي مثال زبان ايسلندي را ظرف يك هفته ياد گرفت و در تلويزيون به اين زبان صحبت كرد.

www.iranvij.ir| گروه اينترنتي ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اينترنتي ايران ويج ‌

پسري با ديد صوتي (بن آندر وود)

بن آندروود نابينا است هر دو چشم خود را در 3 سالگي به خاطر سرطان از دست داد. با ين حال بسكتبال بازي مي كند، دوچرخه سواري مي كند و در كل يك زندگي عادي دارد. او نه از سگ راهنما و نه حتي از دستهايش استفاده مي كند او خودش ياد گرفت كه از طريق انعكاس صدا مسيرش را پيدا كند. بن يك صداي "كليك" توليد مي كند كه بازخورد آن را از اشياء اطرافش باز مي گردد. نكته ي جالب اين است كه گوش هايش اين انعكاس را مي شنوند و او مي فهمد كه هر چيز كجاست. او تنها فرد در كل جهان است كه بوسيله ي انعكاس صدا مي بيند مثل دستگاه سونوگرافي يا دلفين ها.

www.iranvij.ir| گروه اينترنتي ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اينترنتي ايران ويج ‌

پسر لاستيكي (دانيل برونينگ اسميت)

پسر لاستيكي كه تا به حال 5 بار ركورد دار گينس بوده است، انعطاف پذير ترين فرد زنده و مشهور ترين بند باز در جهان است. او در بسياري از بازي هاي حرفه اي بسكتبال يا بيسبال شركت كرده و همچنين مهمان بسياري برنامه هاي تلوزيوني بوده است. علاوه بر اين ها در فيلم هايي مثل مردان سياه پوش 2 و مجموعه ي CSI: NY هم بازي كرده است. او براي اينكه يك ضربه ي تنيس بزند، بازوي خود را در داد. اوبند بازي و كارهاي آكروباتيك منحصر به فردي انجام ميدهد.

www.iranvij.ir| گروه اينترنتي ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اينترنتي ايران ويج ‌

آقاي همه چيز خوار (ميچل لوتيتو)

ميچل لوتيتو متولد 1950 در فرانسه است. او بخاطر خوردن مواد هضم نشدني مشهور است و به نام آقاي همه چيز خوار مشهور شده است. نمايش هاي او شامل خوردن فلز، شيشه، لاستيك و چيز هاي ديگر از وسايلي مثل دوچرخه، تلويزيون هوا پيما و اشياء كوچك تر است كه خرد شده و بلعيده مي شوند. خوردن هواپيما 2 سال طول كشيد؛ از 1978 تا 1980. او از وقتي كه كودك بود شروع به خوردن اشياء عجيب و غريب كرد و از سال 1966 نمايش هاي خود را آغاز كرد. او از خوردن اين چيزها احساس ناراحتي يا درد نمي كند، نه حتي چيزهايي كه سمي هستند. در موقع نمايش حدود 1 كيلو گرم از مواد مختلف را به همراه روغن معدني مي خورد و به همراه آن هم مقدار قابل توجهي آب مي نوشد. به احتمال زياد ضخامت معده و روده هاي او دو برابر اندازه ي معمولي است و احتمالاً اسيد هاي معده ي او هم بسيار قوي تر از معمول هستند كه به او امكان مي دهند كه اين غذا هاي متاليك رابخورد.

www.iranvij.ir| گروه اينترنتي ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اينترنتي ايران ويج ‌

دندان شاه (راتاكريشنان ولو)

در روز 30 آگوست 2007 مصادف با پنجاهمين سالروز استقلال مالزي، راتا كريشنان ولو ركورد خود را در كشيدن يك قطار با دندان هايش شكست. اين بار 6 واگن به هم پيوسته بودند و 297.1 تن وزن داشتند كه در يك مسافت 2.8 متري بر روي ايستگاه راه آهن قديمي در كوالا لامپور كشيده شدند. او در 14 سالگي از يك استاد تمركز هندي ياد گرفت كه چگونه تمام قدرت خود را در يك بخش از بدن متمركز كند.

www.iranvij.ir| گروه اينترنتي ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اينترنتي ايران ويج ‌

مرد آهن ربايي ( ليو ثو لين)

ليو ثو لين كه يك بازنشسته ي 70 ساله در مالزي است چندي پيش ماشيني را كه بوسيله ي يك زنجير آهني كه به يك بشقاب آهني در زير سينه ي او وصل شده بود بر روي يك سطح صاف، كشيد. او مي گويد كه در كودكي متوجه شد كه اين قابليت خارق العاده را دارد كه اشياء به پوست او مي چسبند، درست مثل يك آهن ربا؛ و او حالا كشيدن ماشين را هم به فهرست نمايش هايش اضافه كرده است. اومي گويد بعد از اينكه در روزنامه خوانده بود كه خانواده اي در تايوان چنين قابليت هايي دارند، چندين شيء آهني را بر روي شكم خود قرار داده بود و با تعجب تمام مشاهده كرده بود كه همه ي آنها، حتي يك اطو، به بدنش چسبيده بودند و جدا نمي شدند. اين خاصيت در سه تااز پسران و  دو تا از نوه هاي او هم به صورت ارثي وجود دارد.

www.iranvij.ir| گروه اينترنتي ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اينترنتي ايران ويج ‌

مردي كه نمي خوابد ( تاي انگوك)

تاي انگوك 64 ساله مي گويد بعد از اينكه در سال 1973 به تب مبتلا شد، ديگر نتوانسته است بخوابد. و در بيش از 11700 شب بي نهايت گوسفند شمرده است ولي به خواب نرفته. او مي گويد " مطمئن نيستم كه اين بيخوابي بر روي سلامتم تأثير داشته يا نه، اما هنوز سالم هستم و مثل يك فرد عادي كشاورزي مي كنم." او مي گويد كه هر روز دو كيسه ي 50 كيلويي كود را در مسافت 4 كيلومتر تا خانه حمل مي كند. همسرش مي گويد "شوهرم قبلاً به راحتي به خواب مي رفت اما اين روزها حتي مشروب هم او را خواب نمي كند. او مي گويد وقتي شوهرش براي معاينه به پزشك مراجعه كرد، پزشكان گفتند كه او مشكلي ندارد و كاملاً سالم است، فقط مشكلي جزئي در كبد دارد. او در حال حاضر در مزرعه ي خود كشاورزي مي كند. او گاهي شب ها در مزرعه كار اضافي انجام مي دهد يا اينكه از مزرعه در برابر دزدان محافظت مي كند. او از بي خوابي شبانه ي 3 ماه خود استفاده كرده و 2 استخر بزرگ پرورش ماهي كنده است.

www.iranvij.ir| گروه اينترنتي ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اينترنتي ايران ويج ‌

امپراطور شكنجه ( تيم گرد لند)

به نظر مي رسد تيم گرد لند مثل بقيه ي انسانها احساس درد ندارد. اوبرنامه هاي وحشتناكي را براي بينندگانش در سراسر آمريكا اجرا مي كند و با فرو كردن سوزن در بدن خود همه را به تعجب وا مي دارد، بدون اينكه از درد به خود بپيچد. آزمايش هاي علمي نشان داده اند درجات دردي كه او قادر است تحمل كند بسيار بيشتر از توان انسان است. او مي گويد با استفاده از قدرت فكر مي تواند سيخ ها را در بدنش فرو كند و دماي بسيار داغ يا بسيار سرد را تحمل كند بي آنكه اتفاقي برايش بيافتد. اما براي اينكه اين كار ها را انجام دهد آناتومي بدن انسان را به خوبي مطالعه كرده است چون سوراخ كردن يك رگ اصلي مي تواند مرگ آفرين باشد.

www.iranvij.ir| گروه اينترنتي ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اينترنتي ايران ويج ‌

نجوا با شير ها ( كوين ريچارد سون)

كوين ريچارد سون كه رفتار گراي حيوانات است مي گويد كه به صورت غريزي مي تواند با گربه سانان بزرگ يك احساس عاطفي نزديك ايجاد كند. او مي تواند شب ها در آغوش شير ها بخوابد بدون اينكه كوچكترين ترسي از حمله ي آنها داشته باشد. او اين كار را نه تنها با شير ها بلكه با چيتا، پلنگ يا حتي كفتارها انجام مي دهد. او شخصاً به شير ها علاقه دارد و اينكه او چگونه مي تواند زير دندان هاي تيزي كه به راحتي استيل را پاره مي كنند بازي كند، بسيار عجيب است.

www.iranvij.ir| گروه اينترنتي ايران ويج‌

www.iranvij.ir | گروه اينترنتي ايران ويج ‌

مرد ي با چشمان از حدقه بيرون زده ( كلوديو پينتو)

كلوديو پينتو مي تواند هر دو چشم خود را تا 4 سانتي متر از حدقه بيرون بياورد يعني چيزي در حدود 95 درصد. او در فكر شكستن يك ركورد جهاني است. او تحت آزمايش هاي بسياري قرار گرفته اما پزشكان مي گويند تا به حال كسي را نديده اند يا نشنيده اند كه بتواند اين كار را مثل او انجام دهد. او مي گويد " اين كار براي كسب در آمد بسيار راحت است، من هر يك از چشم هايم را تا 4 سانتي متر از حدقه بيرون مي آورم. اين هديه ي خدا است و من احساس خوشبختي مي كنم."

مترجم : اميد


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
اسلام دین حق
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 11 مهر 1390 در ساعت 18:56

طي شد اين عمر تو داني به چه سان؟
پوچ و بس تند چونان باد دمان
همه تقصير من است، این كه خود مي‌دانم
كه نكردم فكري، كه تعمق ننمودم روزي، ساعتي يا آني
كه چه سان مي‌گذرد عمر گران؟

كودكي رفت به بازي، به فراغت، به نشاط
فارغ از نيك و بد و مرگ و حيات
همه گفتند: «كنون تا بچه است،
بگذاريد بخندد شادان
كه پس از اين دگرش فرصت خنديدن نيست
بايدش ناليدن».

... من نپرسيدم هيچ
كه پس از اين ز چه رو بايدم ناليدن؟
هيچ كس نيز نگفت
زندگي چيست؟ چرا مي‌آييم؟
به چه سان بايد رفت؟
پس از اين چند صباح، به كجا بايد رفت؟
با كدامين توشه به سفر بايد رفت؟

... نوجواني سپري گشت به بازي، به فراغت، به نشاط
فارغ از نيك و بد و مرگ و حيات
بعد از آن باز نفهميدم من
كه چه سان عمر گذشت
ليك گفتند همه:

«كه جوان است هنوز، بگذاريد جواني بكند،
بهره از عمر برد، كام‌روايي بكند
بگذاريد كه خوش باشد و مست،
بعد از اين باز ورا عمري هست».

يك نفر بانگ برآورد:
«از هم اكنون بايد فكر فردا بكند».

ديگري آوا داد:
«كه چو فردا بشود، فكر فردا بكند».

سومي گفت:
«همان‌گونه كه ديروزش رفت،
بگذرد امروزش،
همچنين فردايش».

با همه اين احوال، من نپرسيدم هيچ
كه چه سان جواني بگذشت؟
آن همه قدرت و نيروي عظيم به چه ره مصرف گشت؟
نه تفكر، نه تعمق، نه انديشه دمي

عمر بگذشت به بي حاصلي و مسخرگيچه تواني كه ز كف دادم مفت
من نفهميدم و كس نيز مرا هيچ نگفت
قدرت عهد شباب، مي توانست مرا تا به خدا پيش بردليك بيهوده تلف گشت جواني هيهات!

... اي صد افسوس كه چون عمر گذشت
معني‌اش فهميدم

حال مي‌فهمم هدف از زيستن اين است رفيق:

من شدم خلق كه با عزمي جزم
و دلي مهدي عزم
پاي از بند هواها گسلم
پاي در راه حقايق بنهم
فارغ از شهوت و آز و حسد و كينه و بخل
مملو از عشق و جوانمردي و زهد
در ره كشف حقايق كوشم
شربت جرأت و اميد و شهادت نوشم
زره جنگ براي بد و ناحق پوشم
ره حق پويم و حق جويم و پس حق گويم

آنچه آموخته‌ام بر دگران نيز نكو آموزم
شمع راه دگران گردم و با شعلة خويش
ره نمايم به همه گرچه سراپا سوزم
... من شدم خلق كه چون مهدي زهرا باشم

نه چنين زايد و بي‌جوش و خروش
عمر بر باد و به حسرت خاموش
اي صد افسوس كه چون عمر گذشت، معني‌اش مي فهمم
حال مي‌پندارم كاين سه روز از عمرم به چه ترتيب گذشت:

كودكي بي‌حاصل، نوجواني باطل، وقت پيري غافل

به زباني ديگر:

كودكي در غفلت، نوجواني شهوت، در كهولت حسرت


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
تصویری دردناک از دو جوان روستایی که بهشون اجازه ازدواج با هم داده نشده بود
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 11 مهر 1390 در ساعت 2:55

 


:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
تولد نوزادی با دو صورت+عکس(+15)
نویسنده سبا تاریخ ارسال دو شنبه 11 مهر 1390 در ساعت 2:43

 

وزادی بادو چهره در یک بیمارستان محلی در پاکستان بدنیا آمد. در سال 2008 نیز یک کودک با دوچهره به دنیا آمد و این دومین کودکی است که با دو صورت به دنیا آمده است.
Click here to view the original image of 735x454px and 50KB.

 

:: موضوعات مرتبط: مطلب، ،
.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من
» همسر ناصردین شاه پشت پیانو
» وصیت نامه آلبرت انیشتین
» معرفی یک سایت خوب جهت خرید آجیل و خشکبار شب عید
» عکس/ همسر ناصرالدین‌شاه پشت پیانو!
» حال به هم زن ترین رستوران دنیا! +عکس
» وصیت نامه ی خواندنـــــــــــی و زیبای آلبـــــــــــرت انیشتین......
» مصاحبه با مخترع ماشین زمان ایرانی + عکس
» مطالبی درباره بسم الله که هیچ وقت نشنیده اید + والپیپر
» نگفتن “بسم‌‌الله” درکارها چه عواقبی را بدنبال دارد؟
» شیطنت مترجم گوگل علیه ایرانی ها + سند
» شکسته شدن رکورد بزرگترین شکلات جهان با اختلاف ۳۰۰ کیلو گرم
» اندروید خطرناک ترین سیستم عامل موبایل شناخته شد
» پارادوکس غربی / از انواع جوائز برای اصغر فرهادی تا تحریم اهدای جایزه به دانشمند ایرانی
» تصاویر دیده نشده از کشور کره شمالی تصاویر دیده نشده از کشور کره شمالی
» بالاخره دو مجری همجنس باز شبکه Manoto باهم ازدواج کردند + عکس
» اگر كسی را دوست داری؟
» ١٤نابغه اي كه از كودكي هوش بالاي داشتند.
» جایزه‌ی استیل سال ۲۰۱۳ برای پژوهش‌های بنیادی ریاضی به شلاه رسید.
» News
» از یاد رفته...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد


.:: Design By :